Uppnå din tillväxtpotential
Upptäck hur vi kan förbättra din försäljning, öka kundnöjdheten och hjälpa dig nå dina hållbarhetsmål.
På BNP Paribas strävar vi efter att ge våra kunder högsta möjliga service. Om du av någon anledning inte är helt nöjd med vår service, våra produkter eller anställda ber vi att ni meddelar oss. Vi värdesätter din feedback och strävar alltid efter att lösa dina klagomål rättvist.
Vem du ska kontakta?
Din tilldelade Client Service Desk-kontaktperson, Relationship Manager eller vanliga BNP Paribas kontaktperson. Om du inte är nöjd med vårt svar, vänligen kontakta vår avdelning för klagomålshantering:
Per post:
BNP Paribas Leasing Solutions AB – Enhet för klagomålshantering
Vendevägen 89
182 32 Danderyd
Hur ser processen ut?
När vi tar emot ditt klagomål kommer det att hanteras med största försiktighet. Vi kontaktar dig för att bekräfta ditt klagomål inom 3 arbetsdagar efter mottagandet och undersöker dina problem. Vi strävar efter att ge dig ett skriftligt svar så snart som möjligt och inte senare än 2 månader från tidspunkten för mottagandet av klagomålet, beroende på klagomålets art.
När vi har utvärderat ditt klagomål och funnit fram till den bästa möjliga lösningen kommer vi att kontakta dig för att komma överens om nästa steg så att vi kan säkerställa ett bra samarbete framåt.